Bent u tevreden? Vertel het anderen! Heeft u klachten? Vertel het ons!

 

Het streven van de praktijk en de medewerkers is om u goede zorg te leveren van goede kwaliteit. Zo zorgen wij
dat de medewerkers (bij)geschoold worden, en verdiepen wij ons in vakliteratuur om op de hoogte te blijven van
alle ontwikkelingen op het gebied van tandheelkunde.

Stap 1
Als u op enig moment toch ontevreden bent over onze zorgverlening, verzoeken wij u om eerst contact met ons
op te nemen. Dit kan door te schrijven, te mailen of een afspraak in te plannen met Maike Pijffers, praktijkhouder.
We streven er naar om tot een gezamenlijke oplossing te komen.

Stap 2
U kunt onafhankelijke informatie inwinnen bij het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Medewerkers van het
TIP kunnen u informeren en adviseren. 

Stap 3
Soms is dit niet voldoende. Als praktijk zijn wij aangesloten bij het KNMT, onze beroepsvereniging. Zij zullen als
neutrale derde partij, een onafhankelijke klachtenfunctionaris aanstellen. Geheel kosteloos zal de functionaris 
proberen te bemiddelen met als doel een oplossing te vinden.