Uw nota van de tandarts is opgebouwd uit verschillende prestaties, die tijdens een behandeling zijn uitgevoerd. Op de nota staat elke prestatie omschreven met een code.
Deze codes en de bijbehorende tarieven zijn landelijk vastgesteld.

Een overzicht van deze codes en de bijbehorende tarieven vind u hier.

 

 

 

Bij tandartsenpraktijk Rijssen hebben wij gekozen om (nog) niet met een factoringsmaatschappij te werken. Een factoringsmaatschappij is een schakel tussen een praktijk en de zorgverzekeraar. Zij ‘ontzorgen’ de praktijk van een aantal financiële handelingen. 

U heeft de keuze om de nota op twee manieren te voldoen:

1.    In de praktijk is een pinautomaat aanwezig. U kunt de nota meteen voldoen. 
       U krijgt van ons de nota mee, deze kunt u indienen bij de zorgverzekeraar.
       Afhankelijk van uw verzekeringspakket en eventuele aanvullende verzekering, krijgt u           de nota in zijn geheel, gedeeltelijk of niet vergoed.

2.    U geeft aan dat u de nota liever later betaald, u krijgt dan de nota mee of ontvangt               deze per mail. U kunt er dan voor kiezen om eerst de nota in te dienen bij de
       verzekering. De verzekering zal afhankelijk van uw verzekeringspakket en eventueel 
       aanwezige
 aanvullende verzekering uw vergoeding aan u uitkeren. U kunt dan de 
       nota voldoen aan de praktijk. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen na de 
       behandeling. 

 

Heeft u vragen over de tarieven of betalingsvoorwaarden? Neemt u dan contact met ons op.